Colorful Rose

JEJAKA "Z"

Hi... hurmmm..
xtau la nak cakap macam mana..
tp kan setiap kali berkenan dekat someone...
haiisshh.. xtau la nak habaq lagu mana...
semua nya mesti nama depa ada huruf "Z"

Kenapa ye???
100% setakat ni arjuna errr... x bagus..
lelaki yang bella kenal.. semua nama diorang mesti ada huruf Z
so.. konfem konfem la... xkekal... kejap je da break...
hurrmmmm...
Boleh x bagi SAYA jumpa dengan jejaka yang namanya xde huruf Z??
bagilah Luqman ke, Farid, Shawal, Iskandar, Amar ke Amir ke... kan....
haigoooo.....

Again, I met sum1 yang namanya ada huruf Z....
kalau betul la tu jodoh.. Alhamdulillah..
mungkin Allah nak uji kesabaran kekuatan iman hambaNya ni bila di uji...
Tapi kalau bukan jodoh.. Ya Allah... berikan ku jalan.. tunjukkan siapakan dia...??

Target nak kawen tu memang la ada... tp yelah kan... kita ni hanya mampu merancang.. yang menentukan
tu hanya Allah...
tapi tu laa... siapa entah jodoh bella... umur makin naik ni... oh noooooo... xnak la kawen lambat lambat.
Bella nak jugak rasa ada keluarga, ada anak... hurmmm...
rasa macam mana susah nya membesarkan anak yang degil macam bella ni... ( hope boleh la handle kan )
okay la,... dunno wat tu sei... ( don't know what to say lah ) wakakakakaka... lantak la bunyi nye apa..
bye.. nak out...


Mmmmuuuaaahhh.....

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

up