Colorful Rose

Sakit yang Tiada Siapa Tahu...

hmmm... hai... lama da bella x conteng2 kan... kesian my love ni... rindu ye.. camni la bella... blog, diari sume bella buat bercakap sendiri.. macam dengan tumbuh tumbuhan, binatang...... bella suka bercakap dengan benda2 hidup ni.. tp kalo blog ni. umpama berkata dengan diri sendiri laa... jgn plak korang fikir yang bella ni ada masalah mental ok... :)

 Ok. arini bella nak kongsi sikit laaa berkenaan Sakit. setiap orang mesti perhah rasa sakit kan? opps... ni bukan berkenaan sakit kerana putus "chenta" ok.. xde kene mengena.. tapi sakit lain...

   Cuba fikirkan ye. kita sentiasa berada disamping orang2 yang kita sayang. tak kisah lah, mak ayah ke suami isteri ke, adik beradik ke.. kadang2 diorang tak tahu apa yang kita rasa sekarang ni.. Iaitu sakit.

    Bella ade sorang kawan. dia rasa dia memang ada masalah kesihatan. Setiap malam dia sentiasa rasa sakit belakang, dada, susah nak tidur malam. Dia pernah beritahu mak dia apa dia rasa. Tapi gaya mak dia balas macam benda tu x serius... tak pernah cakap kat anak dia.. "esok kita pergi buat pemeriksaan" itu yang dia harapkan dari seorang ibu. tapi malang nya apa yang diharapkan zero "0"...

  Sampai sekarang dia menanggung kesakitan tu. nak pergi buat pemeriksaan sendiri? malangnya dia macam bella jugak. tak pandai pandu kereta ( xde lesen )... nak panggil teksi.. dia seorang yang sangat berhati hati dengan orang sekeliling. macam2 yang dia fikirkan kalau dia naik teksi. sebenarnya da macam2 da dia cube ikhtiar untuk buat pemeriksaan tu.. tapi, dia ada masalah besar.. "DUIT" nak minta dekat mak ayah dia, dia da pernah cuba.. tapi gagal. alasan mak ayah dia cakap sangatlah mengecewakan diri dia.. bella terfikir lagi sekali, sedih sungguh jika berada dalam situasi dia.. bella x berani nak tulis banyak2 berkenaan dia..

  Mengharapkan dia dapat ketahui apa yang terjadi sebenarnya.. Kepada KAMU bella harap kamu kuatkan semangat...

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

up