Colorful Rose

Pengalaman Baru Kenalan Baru

Assalamualaikum.... ahaaaaiii... fuuuhhh... bernafas juga akhirnya blog bella ni... ekekek... 18 Sept 2012 hari tu bermula la bella bekerja sebagai pekerja kerajaan.... hihihi alhamdulillah.. akhir nya dapat gak keje ngan kerajaan ni... tapi PSH je... PSH tu apa? oh  lupa nak gtau... PSH tu maksud dia.. Pekerja Sambilan Harian... gaji dikira hari... tapi xde la dia bagi gaji tu tiap2 hari... hujung bulan baru la dapat... hihii...

     okay la... bella nak gtau skit apa jawatan yang bella sandang kat sana... hehe... macam besar je... orang nye besar ada la... :P bella sebagai kerani je.. itu pon pembantu kerani. di bahagian unit kewangan... di Jabatan Audit Negara ( JAN )...


      Staff kat sini sume okay... setakat... insyaAllah sampai bila bila la.. hihi... diorang sume nya ceria ceria belaka... kuat gelak... patut la awet mudaaa.... bila ditanya berapa umo... dalam lingkungan 28 - 45... yang paling tua tu boss laa... ekekeke.... umo x tau... dalam 50 lebih kot.. ( pasal rambut banyak putih... )

     Kengkawan yang seangkatan dengan bella plak,... hehe.. diorang lagi best... kepala masing2 sume mabuk... happening jugak laa... semua baik... bella keje kat sini pon x lama pon... dalam 6 bulan je... lepas tu nak cari unit lain plak...

    hermmm... tiba2 blank.. x tau nak citer apa lagi... nanti bella sambung la gi laa... :P papaiiiiiiiiii.... 

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

up