Colorful Rose

RUTIN HARIAN KU!

Assalamualaikum... haii... Salam hari Isnin...!! huhu..
Hari ni bella bakal mula kan menulis diari bella kat sini... ( sebab bosan bila xde keje.. ) :P
saje je... yelah.. bila xde keje tu. xtau nak buat apa.. sebenarnya ada je keje.... tp dari tadi bella asyik kacau orang je.. duk tanya tu ini.. sampai pening kepala orang tu.. huhu kesian plak... tapi da nak buat camne... xtahu... tanya je laa... xkan nak memandai je kan.. kang salah kang kene marah.. huhu.. keje bella skarang ni key in data bila surat sampai... hihi... x susah atcually... tapi tu la.. yelah baru pertama kali buat.. mesti la blur...huhu... tp nak buat camne kan..... kita ikot je la cara mereka... ngeee....


Hari ni, bella rasa sedih sikit pon ada.. duit bella hilang... xtau macam mana boleh lesap.. huhuhu da xde da duit untuk minggu ni... =.=" stress jugak tu..

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

up